poniedziałek, 9 maja 2016

Dietetyk zawsze przyjdzie z pomocą

Jak już wspominałam wcześniej, podkręcono nam dietę. Jednak mój organizm w pewnym momencie powiedział po prostu NIE. I wtedy właśnie nieoceniona była pomoc naszej fitdietetyk Pauliny. Dzięki temu, że zawsze można do niej napisać, podtrzymała mnie na duchu i wyjaśniła co się dzieje i co może być tego powodem. Mianowicie mówię tu o ogólnym gorszym samopoczuciu i zmęczeniu. Było nie było to już 5 miesięcy testujemy nasze organizmy na wytrzymałość i po prostu już są zmęczone. Teraz mam już pewną wiedzę na temat odchudzania, którą będę stosować do uzyskania pożądanej wagi. Nie sztuką jest schudnąć szybko, tylko mądrze tak, aby uniknąć efektu jojo. W tym celu ważna jest zrównoważona dieta. Ja oczywiście posiadam tylko zarys wiedzy, którą wykorzystam, ale każdy z nas jest inny i tu właśnie przydaje się dietetyk. Po dzisiejszym ważeniu znów mam energię do spalania kolejnych kilogramów i to dzięki tej kobiecie.limanowska.fitdietetyk.pl
A już jutro udaję się na masaż Icoone i specjalnie dla was dowiem się coś więcej o walce z cellulitem. Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz