niedziela, 17 kwietnia 2016

Zmiany zmiany zmiany

Zacznę od tego, że moja waga przed świętami stanęła. I pojawiło się pytanie, co zrobić, aby w święta nie przytyć?  Ciężko mi przyszło pilnowanie się cały czas, i kilka Wielkanocnych smakołyków spróbowałam. W ogólnym rozrachunku udało mi się nie przytyć ani grama, ale też nie schudłam. W sumie czego ja się spodziewałam, schudnąć w święta  (hahahaha). Natomiast nasza fit dietetyk Paulina www.limanowska.fitdietetyk.pl trzyma rękę na pulsie i lekko zmieniając dietę poprzez wyeliminowanie węglowodanów sprawiła że przez tydzień kolejne 3 kg w dół :) chyba nie muszę wam pisać jaka jestem szczęśliwa :) 


Jeszcze zostało półtorej miesiąca do zakończenia projektu, ale moja wewnętrzna przemiana już nastąpiła  ( w pewnym sensie ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz