piątek, 13 maja 2016

Piątek trzynastego i osiemnaście dni do końca

Pogoda przez cały tydzień nastrajała do życia bardzo pozytywnie, a energia wprost rozpiera! Od poniedziałku kiedy to widziałam się z naszą fitdietetyk Pauliną, sporo czasu spędziłam na aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Oczywiście nie mogę zapomnieć o masażach u Pani Renaty gdzie prawie zasnęłam ;)

Również w diecie postawiłam na sezonowość-szparagi. Jako, że jedną z lepszych propozycji podania są one w sosie beszamelowym, postanowiłam to lekko zmodyfikować, tak aby było zdrowsze. Sos jogurtowo-koperkowy. I to był strzał w 10! A smak do teraz mam w ustach mmmm...

Szparagi jeszcze są więc do dzieła! A już niedługo sezon truskawkowy, tu będzie dopiero pole do popisu!
www.essence.opole.pl
www.limanowska.fitdietetyk.pl
www.maximus.opole.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz