wtorek, 31 maja 2016

Koniec? Nie, początek:)

Mamy dziś 31 maja. Pół roku odmiany za nami. Każda z nas stanęła przed wielkim wyzwaniem, właściwie przed kilkoma wyzwaniami. Odwaga, organizacja, mobilizacja, asertywność, regularność, nauka, silna wola i wiele, wiele innych cech było nam potrzebnych żeby stanąć tu gdzie teraz stoimy. Każda z naszej trójki miała postawiony przed sobą inny cel, do którego dążyła. Tym celem nie były tylko zbędne kilogramy jak mogło się większości wydawać. Po drodze zdobyłyśmy dużą wiedzę na temat zdrowego odżywania i mamy świadomość tego jak ważny jest w życiu ruch.

Program trwał 6 miesięcy, a zdrowe przyzwyczajenia zostaną z nami na wiele kolejnych lat. Czy to już koniec? Nie, to dopiero początek lepszej drogi, na którą nakierował nas program i partnerzy z którymi mieliśmy przyjemność współpracować. Jestem dumna z siebie, że dałam radę osiągnąć cel chociaż obowiązki życia prywatnego nie raz chciały mi ten cel przysłonić. Cieszę się, że dałam radę wytrwać do końca i nie zmarnowałam szansy, którą dali mi organizatorzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz